Povečaj pisavo Pomanjšaj pisavo Pošlj prijatelju Tiskalniku prijazno

[ 26.02.2008 ]

Na Pedagoški fakulteti v Ljubljani o izobraževanju učiteljev v Evropi

Velike spremembe v visokošolskih sistemih, povezane z bolonjskim procesom in povezovanjem med univerzami v Evropi, odpirajo vrsto konkretnih vprašanj tudi na ravni področja izobraževanja učiteljev.

Na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani se je v soboto končala tridnevna letna konferenca mreže TEPE (t.j. Politike izobraževanja učiteljev za Evropo). Mreža, ki jo koordinira Univerza Umeĺ (Švedska), je bila ustanovljena leta 2006, da bi okrepili vlogo evropskih univerz in njihovih specializiranih fakultet pri razvoju izobraževanja učiteljev v novem evropskem kontekstu.

Konference se je udeležilo okrog 100 udeležencev iz 23 držav, razprave pa so potekale o različnih vprašanjih, zajetih v glavnem naslovu konference Izobraževanje učiteljev v Evropi: preverjanje stanja in pogled v prihodnost. Konferenčno delo je potekalo v treh plenarnih zasedanjih in v treh delavnicah, naravnanih na:
  •  pospeševanje raziskovanja o in v izobraževanju učiteljev,
  •  povečanje mobilnosti in širitev evropske razsežnosti v izobraževanju učiteljev ter
  •  krepitev kakovosti v izobraževanju učiteljev.

Zadnji dan je potekala okrogla miza, na kateri so o različnih vidikih politik izobraževanja učiteljev za Evropo spregovorili predstavniki univerzitetnih vodstev, profesorji, študenti, učitelji praktiki in učiteljskih sindikatov, pa tudi Evropske komisije, Sveta Evrope ter Evropske fundacije za usposabljanje.

Vsa gradiva so objavljena na posebni spletni strani pedegoške fakultete v Ljubljani.  Udeleženci konference pa so ob koncu sprejeli dokument "Sklepi in priporočila" .

vir: Eurydice novice

© 2007-2012 CMEPIUS Slovenija. Vse pravice pridržane.